1ana1bebe Selimustafa 7 günlükken yaptırdık, peygamber efendimizin (sallallahu aleyhi vessellem) sünneti diye, şuan 4,5 neredeyse toplam 3 kere kestirdim, ilkini berber kesti diğerini eşimle ben 🌼
ilkbahar2334 Ayazinannesi3001 ay bende 5 aylıkken kestirmek istiyorum şuan 48 günlüğüz. Herkes çok erken diyor. İşte kafası yumuşakmış çocuğa zarar gelir falan. Ama saç kestirince çocuklar birden büyümeye başlıyorlar ben o yüzden kestirmek istiyorum. Sizin bebeğinizde farklılık gördünüzmü😊
Ayazinannesi3001 ilkbahar2334 elbette gördüm 🤭ayrıca kesinlikle tavsiye ederim kel ama bir o kadar da tatlı oluyorlar
1ana1bebe ilkbahar2334 yaa valla biz kimseye sormamistik ya sünnet diye yaptırmıştık zaten hangi sünnet bize zarar verir ki, hem araştırmalar falan var beyin gelişimi için önemliymiş yenidoğan saç kesimi
ilkbahar2334 esma_korkut bizde eylülde sünnet ettircez bide saçını şimdi keseyim diyorum kış gelene kadar uzamış olur hem sıcak havalar başıda üşümez demi?
2205 Selimustafa benim oğlum kıvırcık onun için gelen de kıvırcık geliyor. Sadece ana saçı dalgalıysa maalesef düz olur
Selimustafa 2205 Ayy evet bendr öyle olmasın diye kestirmek istemiyorum ama yapacak bişey yok o rahatsız olmasın yeter napalim
esma_korkut ilkbahar2334 başı kesinlikle üşümez Eylül zaten sıcak bir ay …kestirin çocuk rahatlasın geriden daha gür geliyor
Selimustafa Gunes_kiz Valla randevu alındı berberden bakalım durursa kestirirse gidiyr lülüler yarın 🤦🏻♀️
Birtosbagannesi_35 Selimustafa valla ben 5 aylıkken kestirdim kazıttım öncesi böyle Traşran sonra böyle 😂😂😂😂😂😂 Şimdiki halide bu
2205 Birtosbagannesi_35 sanırım düz olur gibi. Bizim baya kıvırcık bonus kafa. Birde bana kesilecek kadar uzun gelmedi. Benim oğlumun saçları yıkanınca sırt yarısına iniyordu.
UraSsmom Selimustafa 15 aylık oğlum bayramdan önce yaptırdık trasını lüle lüle yumuşacık saçları vardı yavrumun kıyamadım ama çok terliyodu mecbur kaldım 🥲 Alıştım ama böyle de güzel oldu 😀
Hunili Gunes_kiz benim oğlumunda lüle, korkuyorum kestirmeye düz çıkar lüle olmaz diye 😔 tekrar lüle çıkarsa bana da yazar mısınız?