Ayazinannesi3001 ilkbahar2334 elbette gördüm 🤭ayrıca kesinlikle tavsiye ederim kel ama bir o kadar da tatlı oluyorlar
Ayazinannesi3001 Selimustafa bizimki oturamiyor maalesef 😄Yatarak bir otarafa döndü bir otarafa. Bende hangi tarafa donduyse otaraflari kese kese bitirdim
esma_korkut ilkbahar2334 başı kesinlikle üşümez Eylül zaten sıcak bir ay …kestirin çocuk rahatlasın geriden daha gür geliyor
Nurcannn Selimustafa benm 5 aylık oğlum ilk traş 2 aylık 2. Traş 3.5 aylık şimdi 3. Traşını etcez 😂ben kenarları iyice kısaltıp üst trafı hafif bırakıyorum çok güzel oluyor kendmz yapıyoruz traşı:)
tosbikinannesi1 Selimustafa uçlarından alcaktı ama normal bı traş oldu yanj 😂 üstleri uzun bıraktık altları kısa
Selimustafa tosbikinannesi1 galiba bizde öyle yaptırmaz yaa şimdi gidiyoruz bakalım kestirirse inşallah. Fotoğraf için teşekkür ederim çok tatlı olur böylele bizde böyle yaptıralım bari o rahat etsin de her hali bal
tosbikinannesi1 Selimustafa bende bu bebişten esinlendim çok tatlı kuaför de aynısını kesti eşime atmıştım bunu bundan kestirelim diyorum 😂