Selimustafa ilk traşını kendim yapmıştım 12 ay 10 günlükken en kısa ucu takıp kesmiştim çok uzundu ve çok sıcaktan terliyordu ikinci traşını babası yaptı o da en kısa ya vurdu 2 ay oldu bu yazı onla çıkarız sonra kuaföre götürüp şekilli traş ettircem çocuk 2 yaşında halen kuaför yüzü görmedi 😂