Damalakkoo Annis-ogul eşimde diyor bence sen yedirme diye siz nasıl yapıyorsunuz tarifi var mı sizde benimde içime sinmedi
Tombikdonerartikcokpahali Damalakkoo Oooo 🤭🤭 güzel güzel tuttu bu ozaman 😂 bidahakine biraz daha fazla yapın 🤭
Damalakkoo Tombikdonerartikcokpahali ama kaynarken kesik kesik çok top gibi olmadı 😯yedirmesem mi ya birşey olmasın
Annis-ogul Damalakkoo bn iki kilo sute yarim limon sıkıp yapıyorum cnm zaten azar azar koyuyorum o kesmeye başlıyor kendini peynirler ustte kalıyor hemen .istersen biraz limon sıkıp bi kasik da ev yoğurdu varsa onu koyabilirsin .ama hazır yogurt kullanma
Tombikdonerartikcokpahali Damalakkoo Valla icin hic rahat degilse yedirme 😊 peynir bu siz yiyin onu sonra daha sonra yine denersin elin alışır ozaman yedirirsin 🤭😍
Damalakkoo Tombikdonerartikcokpahali nerden heves ettiysem gidip pastörize süt alıp deneyeceğim tekrar olur demi😂🥰
Damalakkoo DoganurcaN vallahi kocamda öyle dedi bende dedim ki doğal olsun gidip alsam mı ki evde de var aslıdna 😂😂😂😂
1prens1prensesannesii Damalakkoo ben 2 litre süte yarımdan az eksik limon sıkıp kestiriyorum.ok güzel oluyor. Limonla deneyin bence..
Damalakkoo 1prens1prensesannesii 3 bardak süt varmış evde o az mı olur . Az olmaz derseniz ne kadar limon sıkam
F-Betul Damalakkoo Bizim yediklerimiz peynir altı suyundan yapılıyor onun yeri de ayrı ama ben bunu daha çok severim🙃
1prens1prensesannesii Damalakkoo hayır sütle yaptım.. Sütü kaynattım biraz. Kaynarken limon sıktım kapattım altını o kesildi zaten.süzdüm peyniri. Çıkan su peynir altı suyu oluyor. Onu da ayırdım biraz. Oğlumun pankek vs onlara kattım yaparken
Metehanbeysmom Sen aklına koyduğun herşeyi yaparsın çünkü senin inanılmaz bi gücün var ve sevvvvginde var 😂