Damalakkoo mayaladgn yoğurt varsa tencereye koyup kaynat birazda bir cimdikte tuz at kaynat o kesiliyor zaten kesildiğini gördükten sonrada temiz bir tülbentle suzebilrsn iyice süzülnce takribi 1 gün çok güzel lor oluyor ama hava sıcak ben sabahtan yapıyorum gece kaldryrm zaten az yapyrm hemen süzülmüş oluyor