Tüm bebeklere geçmişler olsun anneler. Malesef kızımda hasta. C. Tesi kusma ile başladı. Bi iğne yaptılar kusma durdu ishal başladı. İshali 2 gündür yoktu bugün tekrar başladı. Ateş 38.8 e kadsr çıkıyor kafası ateş gibi. Bugün acildeydik yine serum takılacaktı damar yolu bulamadılar mafoldu kızım 😢 ilaç verdi yine antibiyotik te var. Ne oldu böyle anlamadım iştah yok sürekli uyukluyor yaa delircem 😢😢