Baby_Lena Sevgien bı arkadasım tavsıye ettı bugun yogurduna bıraz nışasta karıstırıp yedırince ıshalı kesıyormus bıde haslanmış yumurtaya nane ıyı gelıyırmus deneyın ıstersenız bı cok gecmıs olsın
Tubaklnc Sevgien bu salgının ne olduğunu bilmiyorlarmış bilmedikleri için ne tedavi uygulayacaklarını da bilmiyorlarmış bu da bir çeşit covid gibi bir mikropmuş
Lagertha Tubaklnc rotavirüse benziyor belirtileri kakasından tahlil almalarını isteyin ancak ordan belli olur rotavirüs ise.
Tubaklnc Ssssraa sürekli serum takılıydı ateşliyken sıvı kaybı yaşanmasın diye belirli saat aralıkları ile şurubu içirildi normal serum dışında 3 tanede yarım antibiyotik ağrı kesici ağrı düşürücü serum verdiler 2 saatte birde ateş ölçümü yapıldı
Ssssraa Tubaklnc peki sadece ateşten mı yattınız yoksa ishal kusma da var mıydı, bu arada çok geçmiş olsun
aminegunes24 Tubaklnc ateş bitti kusma azaldı bu gün ilk defa balgamı kustu antibiyotik içini mi temizliyor ki
Uzaylipanda Tubaklnc şuan gidip gitmemekle arada kaldım gene ateşimiz var bilmiyorum corona arttı her yer virüs
aminegunes24 Tubaklnc hastaneye tekrar götürdüm antibiyotik yan etki yapmış serum taktılar canım şuan iyi ama bebeğim
Lagertha Mavilotta teşekkür ederim canım. Zehirli ishal ve çok sıvı kaybı olmuş denildi. Zehirli ishal de rotavirüs oluyor.
ayfer69 Lagertha benim bebeğim 23 günlük şuan grip geniz akıntısı var ve çok kusuyor ateşi yok ama şuan çok korktum acile götürmek istemedim çocuk doktoru görsün diye ama ne yapmam lazım bilemedim yarını beklemeli miyim acaba
Lagertha ayfer69 çok geçmiş olsun Allah şifa versin inşallah. İshal vardı benim görümcemin bebeğin de grip ve heniz akıntısı yoktu. Ama çok kusuyorsa siz yine de yarını beklemeyin çocuk acile götürün isterseniz.
ayfer69 Lagertha bizde ishal yok ama getirdik çocuk doktoruna kan değerlerine bakılıyor ateşi biraz çıktı
Mavilotta Lagertha Allah yardımcınız olsun 😔 Var bir sebebi, hiç bir şey sebepsiz değildir. Allah iman gücü ile sabrınızı artırsın inşallah çok zor. Ben de evladımı kaybettim 5 yıl önce. Sizi çok iyi anlıyorum
ilkgozagrimmmm Lagertha Başı sağolsun.Rabbim dayanma gücü versin inşallah. Bizde hastaydık tam geçmedi 2 hafta olacak neredeyse. Zehirli ishal belirtisi oluyor mu acaba