Tubaklnc Şu sıralar dolanan salgın ateş kusma ishal yakalanan var mı 2 gündür hastanede yatıyoruz hala ateşimiz dinmedi 😖😖😖
Lagertha Tubaklnc geçmiş olsun çok dikkat edin sıvı takviyesi yapın bol bol sıvısız kalmasın. çok tehlikeli bir salgın var. Suyunu kaynatıp soğutup öyle içirin. Havalar çok sıcak güneşe falan çıkarmayın. Korkutmak istemem ama geçen hafta görümcem 6 aylık bebeğini bu hastalıktan kaybetti. O yüzden dikkat etmek çok önemli. Allah bebeklerimize sağlıklı uzun ömürler versin inşallah 🤲🏻
Gokzey Tubaklnc benim oglumda dünden beri grip 😑 atesi yok şükür ama gribi nasıl atlaticaz bilemiyorum 🤷♀️😒
Haticetemzz Ay bizde aynıyız ne yaparsak yapalım ateş düşmüyor yarim saate bir alt değiştiriyoruz gece 3 de geldik hastaneden iğneye başladık bugün mahvetti bizi de bu ateşle ishal
ayfer69 Lagertha benim bebeğim 23 günlük şuan grip geniz akıntısı var ve çok kusuyor ateşi yok ama şuan çok korktum acile götürmek istemedim çocuk doktoru görsün diye ama ne yapmam lazım bilemedim yarını beklemeli miyim acaba
Uzaylipanda Tubaklnc kusma ishal hiç biri yok ateş yükselip düşüyor oraya gitsem bin perişanlık gidecegim gelecegim aynı şeyler aşırı sıcak var dengesiz bir hava var
Taze1mom Tubaklnc oğlum da ateşlendi ama tahlilleri temiz çıktı ara ara ateşi yükseliyor size de çok geçmiş olsun
Tubaklnc Uzaylipanda valla bizi direk yatırdılar 2 gündür anca 36 buçuk ateş gördük ve taburcu olduk ani bir ateş artmasında müdahalede bulundular sen uyusan bile onlar sürekli gelip ateş kontrolü yapıyorlar evde olmak biraz ürkütücü allah muhafaza ateş riskli bir hastalık
Goktug Bizde de dün aniden başlayan ateş var. Gece 1 kere kustu devam etmedi. Ama ilaç vermediğim müddetçe ateşi yükseliyor
Tubaklnc Deletedmom0099 çok geçmiş olsun umarım 10 sürmez bu gün taburcu olduk ve gayet iyiyiz çok şükür
Sevgien Benim kızımda 3 yaşında 10 gündür devam eden ishal kusma ateş vardı 2 gündür de öksürük eklendi, balgam var ama çıkaramıyor. 10 gündür tek lokma yemiyor perişan olduk ve bi türlü iyileşemiyoruz. 3 kere ilaçlarını değiştirdiler ama hala geçmedi
Baby_Lena Sevgien bı arkadasım tavsıye ettı bugun yogurduna bıraz nışasta karıstırıp yedırince ıshalı kesıyormus bıde haslanmış yumurtaya nane ıyı gelıyırmus deneyın ıstersenız bı cok gecmıs olsın
Tubaklnc Sevgien bu salgının ne olduğunu bilmiyorlarmış bilmedikleri için ne tedavi uygulayacaklarını da bilmiyorlarmış bu da bir çeşit covid gibi bir mikropmuş
Uzaylipanda Tubaklnc şuan gidip gitmemekle arada kaldım gene ateşimiz var bilmiyorum corona arttı her yer virüs