Nursahmetyusufaras00 Bizde de 2 gundur ishal var kısma ates yok şükür üşüştü sanırım salgin varmış oda aklıma geliyor cok üzücü 😢 ishal icin patetes haşlama muz yedirdik
Duriskonunannesiii Tubaklnc bizim de ateşimiz nedensiz çıktı ishal, bulantı kusma ve iştahsıxlık huzursuzluk vardı 5. Gün sonunda kırmızı döküntüler başladı 6. Hastalıkmjş galiba salgın
Tubaklnc Evrim1906 bizimkinde yemekle alakalı bir şey olmadı iştahı açık çok şükür bir tek ateş çok zorladı bizi