Annesininmucizesi_ genel rutin kontrolünü yaptırmalısın sen de, sağlık problemi olmasın da herhalde yapıları diyecem bilmiyorum ya da bir yerde hata yaptık önümüzde oyuncaklar olmadan alibabanın çiftliği şarkısı eşliğinde yemek yiyemiyoruz bu aralar ,kızımda ekgıdada çok titiz davrandım bilmiyorum artık bundan dolayı düşünüyorum, bir çocuk nasıl tatlı şeyler sevmez mesela en hayret edici problemimiz bu belki iyi bir şeydir gibi görünüyor ama o kadar ev yapımı kurabiye kek neler neler veriyorum yok yemiyor pekmez yemiyor bal yemiyor meyve yemiyor tatlı bir şey ağzına değdi mi öğürüyor kusuyor anlayamadım 🙄