Annesininmucizesi_
yemek konusundan başlayayım güne devam sütü sonra kahvaltı sonra çorba, ara öğün o gün ne varsa yoğurt, meyve veya kendi kemirebileceği tarzda şeyler, akşam da bizim yemekten veriyorum en son yine devam sütüyle bitiriyoruz tabi bazen öğünler şaşabiliyor anne sütü de almaya devam ediyoruz istedikçe veriyorum. Uyku ise sabah 8 gibi kalkıyoruz 11-12 gibi bir saat uyuyoruz bir de akşam 19:00 gibi uyuyor bir saat gece uykusu da 11:30 dan sonra naptıysam değiştiremedim hala kesintisiz uyumuyor bu arada geceleri uyanıyor su veya süt istiyor , oyun konusunda bulduğumuz herşey oyuncak bizim için daha çok eğitici kitapları seviyor ordakileri parmakla gösterip ismini soruyor bize sürekli, veya birbirine uygun parçaları takıp çıkarıyor, atını yürüyüş arkadaşı yapmış ama zaten yürümeye başladı arada tökezliyor tabi daha usta olmadı, konuşma konusunda da baba, aba, mama, mem, al, bu dışında pek bir şey yok kendine göre tuhaf sesleri kelimeleri var ama anlamlı değil, 13 aylığız bu arada