Annesininmucizesi_ merhaba, kızım 17 aylık. 11 aylık gibi sıralamaya, çok geçmeden de yürümeye başladı 😊 şimdi koşturuyor, bir an bile yerinde durmuyor. Koltuk, sandalye gibi yerlere tırmanabiliyor.
Konuşma anlamında belli başlı kelimeleri var söylediği. Anne, baba, dede, mama, geldim, ay, aydede, attı gibi… Sanıyorum 30-35 kelime vardır bildiği ve söylediği.
Günde 1 uyku yapıyor, sabah 6-7 gibi uyanıp akşam 20.30-21 gibi uyuyor.
Yemek en zorlandığımız şey. Çok seçici, pek yemek yemiyor. Şu ana kadar hep kendim yedirdim yemeğini, artık kaşığı çatalı kendi kullanmak istiyor. Yiyebileceği şeyleri eline vermeye çalışıyorum teşvik etmek için 🥳