Deletedmom5455451 merhaba düşünceniz de kendinizce haklısıniz ama bence değil sizler gecinebilmek için Almanya’da ek işlerde çalışıp almanin beğenip.calismadigi işleri yapıp emeğinizin kat kat karşılığıni alırken burda malesef asgari ücretle çalışan bir isci emeğinin karşılığını alamıyor,o tatillere temizlik görevlisi veya inşaat iscisi kardeşlerim gidemiyor ama almanuada tuvalet temizligi yapan bir isci bile Türkiye’de gelip en lux otelde dört dörtlük tatilini yapiyor.ha birde sizde çocuk bakım parası olayı var sadece 3 cocuga verilen para ile burda çalışmadan geçinir gidersiniz, kaldiki neden Almanyadasiniz neden Türkiye’de değil oturun da bunu önce kendinize bı sorun sonra konuşun rahat, ben memurum eşim memur pandemi dönemi sebebi ile bakıcı bulamamaktan ucretsiz izin kullanıyorum memur maaşı bile olsa tek bir maaşla geçinmek çok zor ama bin şükür kendi vatanında kendi topraklarimdayim.ya kusura bakmayın da birde siz bu Almanya’dakilerde var özellikle aşırı milliyetçilik bu neyin kafası dir beni aydınlatın lütfen