yaramaz_bocegim canım serum fizyolojik yan yatırarak sık hangi yana yatırırsan üstte kalan burna sık iki tarafa da yaptıktan sonra kolunun üzerine ters yatır yüzü yere baksın elini kubbe yapıp sırtına yukarı doğru vur birkaç kez tekrarla altına mendil koy yere akmasın daha sonra sırt üstü yatır aspiratörle çek güzelce o zaman rahatlicaktır bunu doktorlar her emzirmeden önce yapabilirsiniz diyolar ama bebekte bi tıkanıklık yoksa sık sık yapmaya gerek yok bence benim bebeğimde grip şuan aşırı tıkalı nerdeyse 1 saatte bir burnunu temizliyorum sürekli öyle rahatlıyo