Ezgiiiiii yaramaz_bocegim çekmedim zararlı diyorlar diye zaten güzel bir şekilde sıkarsanız serumu çekmeye gerek kalmıyor doktorumuz bana çekme demişti
Badehandeyldz yaramaz_bocegim yap rahatlasın bence bunca zaman burnunu nasıl temizlediniz aspiratör kullanmadan?
yaramaz_bocegim Badehandeyldz banyodan sonra kendisi çıkıyordu bide kış bebeği zaten hiç evden çıkmadık doğru düzgün hasta da olmamıştı 😪
Erva2alya yaramaz_bocegim mavi aferinmi acaba benim cocuguma 10 aylikken falan aferin vermemisti dr kucuk diue aferin 2 yas altona olmaz demisti aferin istemistim bnde iyi o diye size veronce şaşırdım
Sebiha35 yaramaz_bocegim prospan var bitkisel müthiş bir ilaç benim kızımın kini 2 günde geçirdi doktor da kullanabilirsiniz dedi dene
Badehandeyldz yaramaz_bocegim hmm benimde kızım kış bebeği idi ama sık sık temizlerdim aspiratör ile rahatlardı
Aslihan21 yaramaz_bocegim xlear burun damlası filli olan bunların hatta spreyleri falan var ama onlar 6. Aydan sonra
yaramaz_bocegim Badehandeyldz ben mi yapamıyorum bilmiyorum görünürde içinde pislik yok aspiratörü koyup çekiyorum bişey gelmiyor çok bağırıyor zaten ona bile müsaade etmiyor
Gulsum yaramaz_bocegim aspratorle çek canım ağlarsa ağlasın onun iyiliği için çekmen lazım yoksa geçmez Bi kaç kere çeksen geçer zaten
yaramaz_bocegim Sda9191 çok teşekkür ederim görünürde burnunda pislik görünmüyor ama hırlıyor nasıl çekmem lazım biliyor musunuz
Sda9191 yaramaz_bocegim yarın sana yazacagım benım kullandıgım asptotoru. Elektrıklı supurgeye takılıyor bır ucu ccccoook rahat ve harıka bırsey medıcallerde var ozelden mesaj atıcaö
MotherOfAlmila yaramaz_bocegim Gecmis olsun canim. Olsun cocuk hasta da olucak o ustunde ki bebeklik seyini bi atsin. Vucut savassin mikroplarla. Daha guclu olucak. Umarim hemen iyilesir minnos cocugumuz. Gecmis olsun tekrardan.🌺
Kubra4745 yaramaz_bocegim evet 0 yaş üstü hep kullanabilir benim bebeğim yeni 4. Ayına girdi bende sonradan keşfettim ama çok kullanışlı ve iyi sonuç veriyor