6 aylık bebeğim bu zamana kadar hiç hasta olmamıştı. Kaynanamlara gittik orası çok sıcak ben giydirdikçe onlar çıkardı üstünü ve bebeğim hasta oldu rüzgardan 😢 burun tıkanıklığı var emerken ve uyurken hırlıyor. Doktora götürdüm aferin şurup verdi kullanıyorum ama fayda etmiyor. Burnunun içi temiz görünüyor ama bu geniz akıntısı sanırım hırıltı nasıl geçer serum fizyolojik aldım sıkıyorum ama aspiratörle çekmeme izin vermiyor çok üzülüyorum yardım eder misiniz, aanneler 😢