[silindi]
Canım Kızım Hüma Eslem’ime
Ben bu dünyada en çok Anne olmayı sevdim önce Rabbim ve sonra senin sayende en güzel ünvana kavuştum en güzel duyguyu tattım, benim küçük meleğim hergün biraz daha büyüdüğünü görmek beni hem sevindiriyor hem hüzünlendiriyor.
Sevindiriyor çünkü herşeyi öğrenmek istiyorsun öğrenmeye çalışıyorsun seninle küçük çocuk gibi oluyorum herşeyi yapabilirim gibime geliyor kaykaydan bile kaydığım oluyor senin için ,görenler gülüyor bana ama olsun senin yüzün gülsün yeter ki sen mutlu ol iyi ol kuzum.Hergün seninle ıslanmakta güzel oluyor 🙊banyo yaparken sen mi yıkanıyorsun yoksa ben mi görenler muallakta kalırlar 😂
Benim güzel kızım meleğim bebeğim herşeyim❤ bu dünyadaki yegane yaşama sebebim hüzünlenmeme gelince bu dünya çok acımasız insanlar çok acımasız . Şükürler olsun şuan yanındayım, Allah ömür verdiği sürece de Annen hep yanında olacak kuzum ama olamadığım zamanlarda da dilerim ki seni kimse üzemesin ayağına taş gözüne yaş gönlüne telaş değmesin .Okumayı çok sev şükür etmeyi çok sev insanları sev değer ver ama yeteri ve ederi kadar sana bunları aşılamam için Rabbim bana fırsat versin Canım Kızım.
Seni çok Seven Annen
Yaşama sebebim sana yazacaklarim asla bitmez 😍
Not değil çok uzun yazdım belki ama affola okuyanlara 🌺