[silindi] Miniğim.
Minicik görünen kocaman mucizem..
Annen seni, seninle aynanın karşısında hayvanları taklit etmeyi, arabalarını yıkamayı, sokaklarda kedi aramayı, top havuzunda oynamayı.. çok seviyor. Daha nicesini ekleyebilirim buraya. Sana dair, sana ait, seninle olan her şeye bin şükür. 🙏🏻
Bir gün büyütüp kocaman bir adam olduğunda.. Ayakların büyüdüğünde, sakalların çıktığında, bana ihtiyaç duyarsan bilki; annen yanında.
Bu cümlenin ne çok şey ifade ettiğini yanın boş kaldığında anlayacaksın ve küçüğüm; ben nefes aldığım sürece yanın boş kalmasın diye elimden geleni yapacağım. Duvarlarla dost olma diye, düştüğünde tek başına yaralarını sarmaya çalışma diye .. Bazen kızacaksın bana “büyüdüm” diyeceksin. Ben ısrarla seni ilk kucağıma aldığım anı anlatacağım.❤️ ❤️ Sana dans etmeyi öğreteceğim.
Annenden ilk nasihat adamım!;
“Hayat zor belki ama sen dans etmeyi asla bırakma.”
Bazen ağla ama sonra aç müziğin sesini.
Öyle isterdimki yollarına çiçekler ekmeyi, seni her şeyden sonsuza dek korumayı.
Ama hızla büyüyorsun kuzum.
Kıyafetlerin büyüyor, bedenin büyüyor. İnsan büyüdükçe yükü de büyüyor. Çok isterdim senin tüm yükünü sırtlanayım.. Anne yüreği derlerdi de inanmazdım. Öyleymiş sahiden. Öyle büyük, öyle gözü kara seviyorum seni.
Hayatla tanışma serüveninde yanıbaşında olmak öyle güzelki..
Sağlıkla ve sevgiyle büyü oğlum. 🙏🏻❤️
Kalbinden sevgi, bedeninden güç, zihninden güzellikler eksik olmasın. Güzel düşün, güzel yaşa, güzel sev.. 💖