Benim küçük bebeğim, can oğlum
Eksik ne yanım varsa seninle kapandı bir anda… nasıl bir sevgi, nasıl bir his anlatamıyorum kendime bile. İlk doğduğun andan beri gözlerimin içine bakıyorsun ya tarif edemediğim bir parçam sanki akıp gidiyor, gözlerim doluyo, 6 aylık oldun heyecanlanıyorum hala bana baktığında. Bir insanı bu kadar sevmenin mümkün olduğunu öğrettiğin için teşekkür ederim annecim. Rabbime şükürler olsun ki seni bize emanet etti💙 Annen her anında yanında olmak için hep çabalayacak tabi ki babanla birlikte. Bu notu belki bir gün sen, ben ve baban okuruz. Sizi çok çok seviyorum iyikilerim💙