4yaprakliyonca 3children1mom eğitimini almış bi tanıdığım yapmıştı bana. Araştırın siz hacamatın dini boyutu da var ona göre birine yaptırın
Bellabells uyumayankoala bebeğim üç aylıkken yaptırdım. O süreçte sıkıntılarıma çare oldu çok şükür.şu an başka konular için gitmek istiyorum ama hep erteliyorum ya
minikmerinos 4yaprakliyonca tabi nazar çıkıyor o yüzden bağzı şeyler olabilir ama anlatmak iyi değil demişti yapan hoca o yüzden bende çok anlatmıyorum. Bana çok iyi geldi ama o yapıldığı anda baya sıkıntı oldu bende de baygınlık geçirdim.
Kucukprensim 3children1mom bence asla korkmayın insanını kadar rahatlatan bir şey ki anlatamam. Resmenn tum ağrılar vücuttan gidiyor. Ve hiç acımıyor çektiğimiz ağrılar daha felaket
3children1mom Kucukprensim Kayinvalidem yaptırdı. Kururken acı oluyor demişti. Sırtım ağrıyor benim nedense onun için yaptırmak istiyorum. ☺️ Araştırıyorum ilmini bilen birisi olsun istiyorm aslında. Birde korkuyorum işte 🥴
Cinarduygu12 zeyzey77 Guvenilir yerde yaptirilinca hicbir hastalik riski yok ben yillardir gidiyorum bebegimi de goturuyorum
3children1mom 4yaprakliyonca Dini olarak da biliyorum peygamber efendimiz yaptırmış. Sünnetmiş ama bilgisi olan yapmalı haklisiniz 😅
kbraasultaan Deletedmom4440 benim kendi annem yapıyor hem hacamat hem sülük tedavisi eğitimini aldı sertifikalı canım
Prensannesiii00 uyumayankoala izmirde adını bilmiyorum ama mendereste hacamat için bir klinik açmış doktor var diye biliyorum annemin arkadaşı yıllardır gidiyor araştırın isterseniz menderesin merkezinde değil tam sanırım köylerine giderken bir yerde diye hatırlıyorum
Miniminnak22 Benimde annem eğitimini aldı Bende yaptırdım doğumdan sonra Kol sırt bel ağrılarım tamamen geçti. Geceleri uyuyamıyodum ağrıdan Çakı gibiyim şimdi 🤸