uyumayankoala Merhaba hanımlar, emzirirken hacemat yaptırmanın zararı var mı? Bilen, duyan, tecrübe eden varsa yardımcı olabilir mi? O kadar ihtiyacım var ki ama emziriyorum diye cesaret edemiyorum 😔
Zaaa uyumayankoala yaptırdım. Yapan kadına da sordum çok iyi olur hatta bebeğe de yapalım dedi. Ona da yaptı hiç ama hiç hissetmedi o kadar hafif yapıldı
Benbiranneyim uyumayankoala sadece hamilelere yapılmıyor diye biliyorum oda manevi etkisinden dolayı yoksa bir zararı yok
Brcfayrt uyumayankoala bende korkardım hep doğumdan sonra 2 defa yaptırdım sırtıma göğsüme bel sırt ağrılarım vardı sifa buldum allahın izniyle emzirirken yaptırdım sütü azaltmaz çoğaltır o yüzden göğsüme yaptırdım
Bellabells uyumayankoala bebeğim üç aylıkken yaptırdım. O süreçte sıkıntılarıma çare oldu çok şükür.şu an başka konular için gitmek istiyorum ama hep erteliyorum ya
zeyzey77 Zaaa Bebeğe hacamat yapılmaz. Hacamat yapınca bir mikrop var onu kapma ihtimali var ve bu yüzden hacamat yaptırandan 1 sene boyunca kan bağışı bile alınmıyor çünkü 1 sene içinde ancak kendini belli ediyor. Nasıl hiç araştırmadan bebeğine yaptırdın anlamadım
benkullanici07 3children1mom valla size bisey diyimmi benim yakin bi dostum yapti bana sırtıma hacamat. O kadar iyi geldiki anlatamam bir daha asla sırtım agrimadı kesinlikle tavsiye ederim. Hacamatin hapilacagi ilk yer zaten sırt bölgesi. Oyle bir pis kan ciktiki sirtimdaki agrilsr yok oldu gitti resmen. 2 sene oldu nerdeyse hala daha agridigini bilmem.
Kucukprensim 3children1mom bence asla korkmayın insanını kadar rahatlatan bir şey ki anlatamam. Resmenn tum ağrılar vücuttan gidiyor. Ve hiç acımıyor çektiğimiz ağrılar daha felaket
4yaprakliyonca Benbiranneyim hamilelikte manevi yanını duymadım ama ikinci üç ayda dr müsaade ederse yapılabiliyor. Hamileyken bende yaptırmayı düşünmüştüm o yüzden çok araştırmıştım.
kbraasultaan Deletedmom4440 benim kendi annem yapıyor hem hacamat hem sülük tedavisi eğitimini aldı sertifikalı canım
Gsyasmin1905 Bebeğin kuyruk sokumuna yapmanın faydası çok fazla bende ypmak istiyorum fakat eşim istemiyor Emzirirken de bi zararı yok sonuçta vücutta birikmiş kirli kanlar gidecek yaptırabilirsiniz tabi
4yaprakliyonca minikmerinos hacamat yapılırken aynı zamanda dualar da okunuyor nazar yada başka bir şey varsa oda vücudundan çıksın diye. Hamileyken de insan zaten hassas o yüzden belki ağır geliyordur. Ben yaptırdığımda hamile değildim ama dua okunduğu sırada çok daralmıştım nefes alamıyordum resmen. Bir şeyler beni sımsıkı sarmış gibi hissettim.
Dn123 Zaaa bebeklerde menenjit e sebep oluyor hacamat. Cocukta da pişman olmaz zaten ben tüm aşıları bittikten sonra okul Çağı dahil. Aşının icerisindeki ağır metaller gitsin diye yaptıracağım ama mikrop da kapabilir bir daha tekrarlamayin bence.
minikmerinos 4yaprakliyonca tabi nazar çıkıyor o yüzden bağzı şeyler olabilir ama anlatmak iyi değil demişti yapan hoca o yüzden bende çok anlatmıyorum. Bana çok iyi geldi ama o yapıldığı anda baya sıkıntı oldu bende de baygınlık geçirdim.
Cinarduygu12 zeyzey77 Guvenilir yerde yaptirilinca hicbir hastalik riski yok ben yillardir gidiyorum bebegimi de goturuyorum