kbraasultaan Deletedmom4440 sancaktepe de annem canım bayrampaşa tarafına da geçiyor genelde gidiyor yapacağı yere sen hangi semtte oturuyorsun
3children1mom 4yaprakliyonca Dini olarak da biliyorum peygamber efendimiz yaptırmış. Sünnetmiş ama bilgisi olan yapmalı haklisiniz 😅
3children1mom Kucukprensim Kayinvalidem yaptırdı. Kururken acı oluyor demişti. Sırtım ağrıyor benim nedense onun için yaptırmak istiyorum. ☺️ Araştırıyorum ilmini bilen birisi olsun istiyorm aslında. Birde korkuyorum işte 🥴
4yaprakliyonca 3children1mom bi yağ sürüyorlar sanırım sarı kantaron yağıydı hem kanamayı kessin hemde deri gerilmesin diye.
Kucukprensim 3children1mom benim ağrım onladar siddetliydi ki hiç acımadı. Bir de ben gerçekten bunisi iyi yapan birini bulmuştum
3children1mom Kucukprensim Yaa valla iyimis cesaret geldi bana ☺️ Teşekürler ❤ Sizede geçmiş olsun canım 🌺