Ishakpasa canım insanız bazen sabrımız taşıyor ama ben ne zaman sinirlensem bebeği yürüsün,koşsun,yaramazlık yapsın, kirsin doksun ama sağlıklı olsun diye ağlayan anneler aklıma geliyor ve bu diğer annelere ve bebeklere haksızlık gibi geliyor vazgeçiyorum sağlıkları yerinde olsun da bu yaramazliklar da bitecek gidecek.