Ishakpasa Siz 5.5 aylık bebek ile inada giriyorsun bir nevi.
Çocuk yetiştirmenin ne kadar zor olduğunu inanın hepimiz biliyoruz ve yaşıyoruz.
Ama bu demek değil ki, canımızın istediği gibi onlara muamele göstereceğiz.
Henüz dış dünyaya bile adapte olamamışken size uyum sağlamasını beklemeyin, bu saatten sonra siz ona uyum sağlamalısınız.
Ne kadar zor bir bebek olursa olsun geçiyor, büyüyorlar ama bu süreçte sizin gösterdiğiniz ilgi, sevgi, anlayış ve her türlü davranış ileride ki kişiliğini, özgüvenini yaratıyor.
Eminim sizde istemezsiniz ileride özgüvensiz, psikolojik sorunları olan, agresif bir birey olmasını.
İmkanınız varsa uzman desteği almanızı tavsiye ederim.