alisileedis belki bir çocuk gastroenteroloji ve çocuk allerji size yardımcı olabilir. Çünkü bebekler inanılmaz bir emme gudusuyle doğuyor. Bildikleri tek şey bu ve 2.5 aylik falan. Yani bir sıkıntısı olmayıp böyle yapan bebeklerde gördüm ama benim kizim alerji kaynaklı öyle olmuştu. Şuan alerjisi geçti bayağı rahatladık ama hep normalinden cok cok az ve sık besleniyordu hala öyle yaşına göre diğer bebeklerin yediginin yarısını bile yiyemez bir oturuşta