alisileedis benden bebe
alisileedis bnm bebeğimde 2 ay 22 günlük. Doğduğundan beri iştahsız. Memeyi hiç emmediği için sütüm kesildi. Sağıp verdim ama artık sütümde gelmiyor. Kaç mama değiştirdim. Dediğiniz gibi ağzına sıkıyordum bnde gözümün içine baka baka ağlıyordu yememek için. Kendimi suçlu hissediyordum. Aptamil mamayı denedim olmadı. Hipp denedim olmadı. Bebelac, golden goat denedim hiç birini yemedi. SMa aldım bide onu deneyim dedim. 3 gündür onu yiyor ama az yiyior. En azından ağzına sıkmıyorum. 3 saatte bi bazen 90cc bazen 60cc. Genelde uykulu haldeyken besliyorum. Emzik ağzında emiyorken emziği çekip biberonu veriyorum. Bi müddet içiyor hepsini bitirmiyor ama biraz bekliyorum emziği yine kavrayıp ceksin diye. Sonra yine aynı şeyi yapıyorum. Böyle böyle beslemek için 1 saat ugrasıyorm. Sizi çok iyi anlıyorum 😔emzik emiyorsa sizde bi deneyin. Birde mama beğenmiyorlar sanırım. Sma yı bira daha sevdi bizimki