Arkadaşlar bilenler bilir bebeğim doğdu doğalı çok iştahsız. 2ay 20 günlük asla yemek istemiyor 12 saat aç kalıp sonunda yine yemediği zaman oldu. Bende zorla yediriyorum ağzına sıkıyorum mamayı(emziremiyorum)ağlıyo çırpınıyo ama hastalanacak diye korkuyorum çünkü zorlamasam asla yemiyo. Çok üzülüyorum ama bana başka şans bırakmıyo. Acaba ilerde bu onda bir travma olarak kalır mı 😔