minikturta tabi tabi çok doğru söylüyor. Ameliyat olduğunu düşünmeden normalleşmeye, normal hayatına devam etmeye çalışacaksın demişti doğum doktorum. Yürüdükçe toparlar açılırsın demişti. Kesinlikle yürüyün. Ben 5. gün korse taktım. Daha çabuk toparladım. Benden bir gün önce sezaryen olan vardı o da çıkış yapıyordu , korse takmıştı ortalıkta fink atıyordu. Sanki dün doğum yapan kendi değilmiş gibi rahattı. Kadının üçüncü sezaryeniymiş hepsinde korse takmış. Tecrübeli sonuçta 3. doğumu korse bir problem yaratmıyormuş. Bende onu öyle görünce hemen aldım takım ve 5 gün kendime böyle eziyet ettiğim için kızdım. Korse çok işe yarıyor.