minikturta ilk günler dikiş yerimin acısından yatsam kalkamiyordum kalksam yatamiyordum sağa sola dönemiyordum psikolojim bozuldu ağlıyordum 10 güne iyileştim ya çok şükür şuan dik yürüyorum zorlanmadan yatiyorum kalkıyorum dünya varmış ya …….korse bir hafta sonra kullanmaya başladım, yürüyüşte bu tempoda ne mümkün…