Topuklarına vuruyodum misket vurur gibi vücudunu pamuğu ıslatıp ılık su ile siliyordum. Çoğu kişi aynısını yazmış ama umarım işe yarar.
Seni biraz bile rahatlatmak için yazıyorum
Geçecek İnşallah en güzel şekilde 🌸 Bizim minnoşta olmuştu hiç düşmedi hep artınca 4.gun hastanede ışın tedavisi aldı sıramızı beklerken ağlıyordum bi bayan arkadaşta çocuğunun altını değiştiriyordu sordu neden ağlıyorsun sarılık olduğunu ışın tedavisi aldığını söyledim onunkide öyle olmuş baya tecrübelerini anlattı.
Hemşire geldi herşeyi anlattı ve gitti evet çok zor ağlıyor içinde ama dayan hemşire susması için emzik verebilirsiniz demişti belki sanada fikir olur bu.
Ertesi gün çok çok az düşmüştü bizimki çok zor geçti ve uzayan sarılıktı.
Kontrolde sıra beklerken bir baska kadın ağlıyordu onunda minnosu sarılık olmuş geçecek dedim o an ki herşeyi anlattım ve ağlaması durdu ve tedavi için odaya aldılar.