Kızlar daha önce de bi post açmıştım sarılıkla ilgili, bugün kontrolümüz vardı sarılı değeri 15,9 çıktı. Doktor sık sık besleyin yarın tekrar gelin değeri düşmezse yatış yapacağız dedi. Sütüm gelmediği için pompalayıp veriyorum ama bebeğim uyanmıyor. Nasıl uyandırabilirim? Tecrübeli annelerden yardım istiyorum 😞