yigitinanneesii MinikMucizemmmm teşekkür ederim canım yarın tekrar gidicez doktora, umarım hastaneye yatmadan düzelir
yigitinanneesii Beyazcikolata yarın tekrar gidicez doktora, bugün sık şok uyandırıp sütünü mamasını veriyorum. Umarım hastaneye yatmadan atlatır 😞🙏🏻😍
yigitinanneesii ayseasel1 bugün çok üzüldüm, herkesin başına geldiğini falan duydum ama insan üzülüyor
yigitinanneesii benbilmembebembilir biberon çok vermek istemiyorum anca anca geldi sütüm onu da emmiyor memeyi ağzından atıyor
benbilmembebembilir yigitinanneesii ben sarılığı geçene kadar uyurken emzirmem gerektiği zamanlarda hep biberon verdim gece de aynı şekilde. Zaten 10.günden itibaren risk azalıyor ki biz 2-3 günde atlattık. Sadece 1 gece kaldı yoğun bakımda. Meme reddi de yaşamadım çok şükür 🙏
yigitinanneesii benbilmembebembilir benim göğsümü alıyor ama çok gelmediği için geri atıyor ama bugün daha güzel emzirdim şükür, insallah sürekli emziririm 🙏🏻
benbilmembebembilir yigitinanneesii emzirdikçe gelir zaten bir de mideleri minicik oluyor doymaz diye düşünmeyin
Mucizeemm yigitinanneesii Rabbım yardımcınız olsun öncelikle balkon kapısının önüne yatırın bebegi rüzgar gelsin yavaş yavaş yüzüne örtüyle dokunun
Katya yigitinanneesii bebeğim yoğun bakımdayken hemşireler ellerini soğuk suyla yıkayıp ayaklarının altına ve sırtına dokunurdu o zaman uyanırdı. Bide üstü çok giyinirse soy canım soyarken de uyanır.
Mucizeemm yigitinanneesii bizde sarılık atlattık bende sizin gibi korkuyordum herseferinde doktorumuz ve eşim rahatlatıyor beni ki bizim kişi kan uyuşmazlığı vardı Rabbım çok şükür atlattık. Eşim bu şekilde yapıyordu ve iş yaramisti inşallah en kısa sürede anlatırsınız