Kamileyldrmm
Tarif var ama önce doktora gidip tahlil yaptırın. Tiroit probleminiz olabilir. Emziriyorsanız süt üretmek de vücuda çok kalori yaktırır. İştahınız var mı? Yeterince yiyebilecek misiniz? İştanız yoksa karadut özü, keçiboynuzu özü ve vitamin almayı deneyin. Kan hapı da iştah yapabiliyor bazı kişilerde. Psikolojik bir sorununuz varsa tedavi olun. Kilo olmak çok zor ve komplike bir olay malesef, kilo vermek kadar kolay değil.. Bütün hepsi tamamsa, bütün iş kalori almaya bakıyor, günlük 2000 kalori almanız gerekiyor. En çok kalori sağlayacak besinler, ekmek, bisküvi, tatlı, kuruyemişler, hamuşleri, süt, peynir, meyve suyu. 41 kiloysanız bir miktarını sağlıksız almanızda bir sorun olmaz sanırım, iştahınız varsa, yiyebilecekseniz her gün 40 cicibebe+ 2 bardak süt. Toplamda 1000 kalori yapıyor yaklaşık, yani almanız gerekenin yarısı. Kalanını sağlıklı almaya çalışın, en az 20gr fıstık, 200 gr yoğurt, 60gr makarna, 50 gr beyaz peynir ve bir bardak da meyve suyu için, bir porsiyon sütlü tatlı yiyin. Mutlaka kilo alırsınız ❤️