Hygge Ya cok tesekkür ederim acıklayıcı bir yazı olmuş ekran görüntüsü aldım bunlara göre kendime bir öğün yazıcam günlük tüketmek için ❤️❤️ İştahım var sadece çok fazla çiğneyerek yemek yiyorum oda geç yememe sebep oluyor yavaş yiyince cabuk doyuyorum psikilojik problemlerim de fazlasıyla var psikologa gitmem gerek bebişimin biraz daha büyümesini bekliyorum bensiz asla durmuyor bakalım inşallah söylediklerinizi yapıcam faydası olucagından eminim 🤌🏻