Beyziikoo yaptirilmasina karşılar bence bize önce rotavirus aşısı olan cocuklar hep rotavirus oluyor o deneme asamasinda olan bi asi bilmem ne demislerdi ilkini oraya götürdüm yapsinlar diye 2 saatte doktora sor bilmem ne biz sorumluluk almiyoruz falan filan tuhaflar kötü bir şey yaptiriyoruz sanki