Beyziikoo ilk dozunu 2,5 aylıkken İkinci dozunu ise 4,5 aylıkken yaptık (teki 375 ₺) biz iki dozluk olandan alıp kendimiz yaptık 3 dozluk olanı da var tercih meselesi.. doktorumuz 2.ay ve 4.ay aşılarının yapıldığı günü yapılsın (rota için) vücut ateş yapacaksa da tek seferde olsun bebek her aşı da tek tek ateş yaşamasın dedi. Dediği gibi yaptık çok şükür bir sıkıntı yaşamadık yan etki de olmadı