Hayırlı akşamlar anneler 💮
Kızım cuma günü 3 aylık oldu. Yarın aşısını alıp yaptırayım diyorum.
Sorum şu yan etkileri nelerdir? Şimdi bayram ağzı et işi olacağı için miniğim hastalansın istemiyorum vakti varsa bayramdan sonra yaptırayım diyorum.
Tecrübeli sizlerden fikirleri almak isterim 🌼