Mrbmrb aynen onu duymuştum korkuyorum doğrusu 😑 bi de her doktor farklı aylar öneriyor ona da biraz tedirgin yaklaştık ama 1. Ve 2. Aşı arası 3 ay 3.aşı ise 10 ay sonra şeklinde olacakmış. 5.-8.-18. Aylar dedi bizim Dr. Diğeri de 12. Ayında yapılacak. Siz kaçıncı aylarda yaptırdınız acaba