Gizemmerve13 korkma canım benim kızımın değeri 24 tu bende yoğun akımın kapısından eve gelemiyordum logsaligin etkisiylede sürekli ağlıyordum, sende kendimi gördüm resmen ama inan bana geçecek inşallah, sonrasında sürekli emzirmek gerekiyor, uzme kendini sutun lazım bebeğine, benim kızım kuvezde biberonla beslendiği için 2 ay memeyi tutmadı sagip veriyordum.mamaylada destekliyorumdum