Gizemmerve13 üzülme demek çok boş bende aynısını yaşadım benim oğlumda 5 günlükken 18 e yükseldi sarılığı bir gece fototerapi aldı 9 a indi taburcu olduk, o gece hiç uyumadım sürekli ağladım ve sonuc olarak sütüm kesilme derecesine geldi. şimdi oğlum bir aylık oldu ama hala geçmedi çok can sıkıcı bir durum sürekli kontrole gidiyoruz her seferinde yine kan alacaklar diye stresten mahvoluyorum 😔 allahım bütün yavrulara şifalar versin dermansız dert vermesin 😔