Gizemmerve13 Bebeğim 3 buçuk aylık 3 buçuk aydır hastahanelerdeyiz hamdolsun bunada. Ameliyat oldu ondan önce 2 kere hastahanede yattık ilk doğduğunda 3 hafta kadar küveze alındı ve evet gözyaşım durmadı malesef. Elimde değildi çok üzüldüm çok ağladım kendimi durduramadım ve malesef sütüm kesildi. Şuanda da sütüm kesildiği için çok üzülüyorum ama sağlık olsun yapacağım birşey yok bu konuda. Hastahanedeyken bebeği sarılık olan bir anneyle görüştüm ağlıyordu aynılarını anlattım size de söyleyeyim. Sarılık her bebeğin başına gelebilecek en küçük rahatsızlıklardan biri Allah’ın izniyle çok iyi olacak bebeğiniz. Küvezde kalmasına serum bağlanmasına yada bir süre ayrı olmanıza hiç üzülmeyin ağlamayın. Hastahanede emin ellerde inşallah, öyle düşünün ve iyileştikten sonra evladınıza kavuşacaksınız. Nolur sütünüz geliyorken kendinizi üzüp kesilmesine neden olmayın ben yaşadım hiç bir anne yaşamasın istiyorum rüyamda bile sütüm geliyor diye görüyorum. Buda psikolojiyi çok etkileyen bir durum. Beslenme saatlerinde izin varsa gidin bol bol emzirin bebeğinizi. Allah’ım şafi ismiyle şifasını versin. Yavrularımızı bize bağışlasın inşallah ❤️ Yavrunuz için pozitif düşünün 🤗