Gizemmerve13 Çok geçmiş olsun canım benim bebeğimde de vardi sarılık bı de kan uyuşmazlığı vardı bizde doğumun ertesi günü aldılar yoğun bakıma 17 e kadar çıkmıştı ışığa yatırdılar 1 hafta yattı 14 un altına düşünce çıkardılar çok şükür hiç ağlama uzulme sütun kesilmesin rabbim daha kotulerinden korusun sarılık dediğin geçer üzülme