Aliveannesiiii Sedaaaacemre çok normal kıyas yapmayın bence, oğlum 10aylıkken çıkardı aynı anda 6tane peşpeşe geldi. 18aya kadar hiç çıkmamasını normal karşılıyorlar bu arada. Tameme kalıtsal bir durum.
Tatlim Zumra_ 10 aylıkken bebeğimin 8 dişi vardı . Doktorumuz aaa çok kötü niye çıkmış dişleri falan demedi. Sizin doktorunuz neye dayanarak geç çıkan dişin iyi olduğunu düşünüyor acaba ?
UraSsmom Tatlim Evet her zaman geç çıkan diş daha iyi derler doktorlar ve herkes genelde siz ilk defa mı duydunuz. Bunda tepki gösterecek bişey yok ayrıca 🙂
Tatlim Sedaaaacemre 10 aylıkken 8 dişi vardı bebeğimin. 4 aylıkken açılma başlamıştı bizim. Ama bazen çok geç de çıkabiliyor. Bu bir sirun değil her bebek aynı değil merak etmeyin
Tatlim Zumra_ bizim doktorumuz böyle bir şeyin söz konusu bile olmadigini her bebeğin gelişimi , boyu , yürümesi , konuşması …vs gibi dis cikarmasinin da kendisine özel olduğunu söyledi. Bana bu daha yeterli geldi teşekkürler
Zumra_ Tatlim yeterli gelene bak o zaman niye soruyosun ki ayrıca post sahibine cevap verdim ne güzel atlatmışsın diş sorununu neyin çabası sende ki uğraşacak yer arıyorsun yada sataşacak.
Tatlim Zumra_ ben doktorunuzun neden öyle dediğini merak ederek ciddi sordum ve cevabımı aldım üstelik teşekkür bile ettim ama sizin canınız tartışmak istiyor sanırım. Hepimiz anneyiz sakin olun lütfen ❤️
Zumra_ Tatlim ben zaten sakinim evet bak ne güzel söyledin hepimiz ANNEYİZ bunun bilincindeyiz en azından karşımızdakilere çok bilmiş ukala tavırla cevap vermemeliyiz mesela
Tatlim Zumra_ şu saldırgan uslubunuzdan bı vazgeçin artık yazdığınız şeyin hiç bir bilimsel dayanağı yok üstelik .
Zumra_ Tatlim sana bilimsel olduğunu yazdım mi hayır doktorumun söylediğini yazdım sanıyorsunuz ki hep benim doğrum bu hayatta.
yusra60 Sedaaaacemre benim kızım da çıkarmadı henüz 8 aylık olacak bi kaç gün sonra bakalım bekliyoruz heyecanla hayırlısı ile rahat çıkarırlar inşallah
Tatlim Zumra_ ben hala siz diye hitap ediyorum size. Sizin yazdığınız üslupta cevap versem atisir dururuz surda ki hiç gerek yok buna . Muhtemelen benim yarı yasimdasinizdir. Yipratmayin böyle kendinizi size kalp gönderiyorum 💐
TutkuB Sedaaaacemre bizimde ilk dişimiz 9buçuk aylık çıktı , üzülme her bebeğin gelişimi kendine özel 🥰
Adelll34 Sedaaaacemre bizimki 9 ayda çıkardı ilk dişini herşeyin zamanı var her bebek bir değil acele etme bence illaki çıkacak 😊
gozdeteacher Sedaaaacemre Acele etmeyin, bebeğiniz daha çok ufak. Geç çıkan diş daha sağlıklı olur derler üstelik. Yaşına kadar hiç dişi olmayan bebek biliyorum. Sonunda çıkacak illaki. ☺️
Tatlim UraSsmom ilk defa duydum demedim tepkiyi de ben göstermedim 🥰 her doktor farklı demek ki ne diyeyim benimki de yok öyle bir şey diyor . 🤷♀️