Zumra_ ahahaha 😂 ay canımsın kirmayalim tabiki birbirimizi olsun ben ablalık yaparım bakarsın ☺️ valla benimkinin derdi hiç bitmedi ki reflusu , kolikligi gazi ki hala gazını bana cikarttiriyor bu yüzden belimde iki yerde fıtık oldu. Bı ara rota virüs kaptı faciaydi. Sonra sünneti rezaletti pipisi yapışmış tekrar çekerek açtılar rezillik sürdü öyle bı on gün de. bebeğin aklına dişi gelemedi öyle diyeyim 😒Şimdi de gaz çıkartıp geldim 🙈. Bu aralar parmakları sokup arkalara götürüyor herhalde köpek dişleri geliyor diyorum ☺️ bebek işi zor iş . Ben elektrik elektronik mühendisiyim şeflik falan yaptım bolca. Onun haricinde basketbol hakemiydim . ceza ve hukuk mahkemeleri bilirkişiligi yapıyorum belki bilmişlik gibi yazmisimdir 🥰 nazarim değmez ben isterim ki her bebek sağlıklı ve mutlu olsun . Anneler hep huzurlu uyusun ❤️