Nefess2020 Deletedmom896 böyle böyle büyüyecekler bizde korkudan üzüntüden yaşlanıcaz 😅sağlik olsun canim allah uzun ömürler versin bütün yavrulara.
Deletedmom896 Nefess2020 Ah sorma mahvoldum dünden beri anneliğin en zor yanı bu olsa gerek bu arada nefes mi bebeğinin adı ☺️
Elmaliturta_ Deletedmom896 öncelikle geçmiş olsun. Bir hafta önce bizim de aniden çıkan ateş huysuzluk iştahsızlık şikayetleri ile başladı. Meğer 6.hastalık geçiriyormuş. O yüzden bu ihtimal de aklınızda bulunsun. Diş ateşi 38i geçmez diye biliyorum
Montana Deletedmom896 16,5 aylığız. Bizim de dün sabah ateş oldu. 39,5 gördük. Ciğerler temiz boğaz temiz. Kan tahlili istedi doktor. Crp değeri yüksek çıktı. Her yeri keşfediyor elliyor virüs kapmış. Ateşi bugün düştü.
Deletedmom896 Montana Ah o keşifler 😂anamı ağlattı benim sabun keşfi vardı bi ara çok şükür geçti size de geçmiş olsun ❤️
nursocum Deletedmom896 ahh yavrum ya boğaz çok etkiliyor onları vallahi en iyi ben anlatım bu dönem. İnşallah hemen toparlanır 💐
Nurummm Deletedmom896 Bizde aynı durumdayız. 20 gün önce salgından etkilendik nezle burun akıntısı ağlama nöbetleri geçirmiştik. Geçen gün uyandığında ateşle uyandı. 38.3 civarı seyrediyor. Doktora götürdük boğazında sıkıntı yok dedi dişlerini kontrol etti şişmiş diş etleri ondan dedi. 2 gündür çok huysuz hiçbirşey yemiyor ılık duşla ateşini düşürüyoruz bende ne yapacağımı şaşırdım sizede çok geçmiş olsun.😔
Deletedmom896 Nurummm Üst azılar alt sağ azı patlamış hepsi birden geliyor bide üşütme eklendi o yüzden böyle ağır atlatıyor çok geçmiş olsun sizede
Solocann Deletedmom896 kuzum dişten değildir o muhtemelen üşütmüş biz geçen gün denize gittik oğlum öyle oldu ateşi bırakınca biraz süt ılıt ver rahatlatıyor 🌈
Solocann Deletedmom896 üzülme canım benim geçer biraz sıcak tut şu havalara uyup çok serin giydiriyoruz dikkat etmek lazım 🤦🏻♀️
3children1mom Deletedmom896 Diş ateş-i 38 i geçmez büyük ihtimal enfeksiyon ve ya soğuk algınlığı sıcaktan da olabilir. Sıcak geçmiş olabilir hava değişikliği her sey olabilir. Kulak iltihabı da olabilir. Doktora gittin mi canım 🤔 Geçmiş olsun 🌺🌸❤
Deletedmom896 3children1mom Gittik kuzum sabahtan üstteki azılar sağ alt azı çıkmış birde bademcikler şişmiş ondan bukadar zorlamış
Rubab_Mommy Deletedmom896 Doktorumuz diş ateşi 38i gecmez demişti.Bi doktoruna goster istersen.Gecmiş olsun.
Aydanzeyd Deletedmom896 2 hafta once bizde de 38.9 a kadar cikti atesi oglumun 13 aylik. Disten sandm enfeksiyonmus🥺5 gun felan surdu omrumden omur gitti 3 saatde bir cikan atesle. Gecmis olsn sizede distendir belkide ama bu ara o kadar duydum ki enfeksiyon bebelerde
Deletedmom896 Aydanzeyd Bademcikleri şişmiş kuzum azılar da üstüne gelmiş 😔 bugün daha iyi sizede çok geçmiş olsun 🙏🏻