Deletedmom896 dr diş ateşi yüksek olmaz demişti çok nadir azı dişleri için 38i geçebilir demişti. Ben diş ateşini yaşadım ama o 37.7 falandı 38 i geçmedi. Bazen dr un anlamadığı bir sebepten ateş de olabiliyor oğlum 3 defa kanda enfeksiyon yokken boğazda kulakta falan bir şey olmadan ateşlendi 38.5 39 a çıktı 3 günde anca düşmüştü calpol dolven ile