Deletedmom896 bizim köpek dişimiz cıktı 16 aylıgız 1 ayda 3 kez ateslendi sürekli bogaz enfeksiyonu dendi artık o kadar bıktım ve dikkat etmeye basladım ki nasıl enfeksiyon olur yaa diye paronayak oldu bişeyi agzına götürse 40 kez yıkıyodum vs en son gecen hafta 37.5 38 e cıktı 1 gece sürdü 2 gün sonra baktım diş patlamıs ne hastalık kaldı ne bişey sükür o günden sonra nasıl rahat oglum megersem tüm hastalığı dişten mi cok zorlandık bu dişte digerleri cok kolay haberimiz olmadan cıkmıstı