Deletedmom896 diş ateşi 38 bulmaz diye biliyorum enfeksiyon olabilir Bi doktora götürseniz iyi olur bizimde diş cıkarıyor ateş daha cok kafasında oluyor 38 bulmuyor Bi ara yine dişten şüphelendim 38 39 buluyordu ateşi düşmüyordu ilac kullandıktan sonra düşüyordu tekrar cıkıyor Du boğaz enfeksiyonu geçiriyodu düşmeyen inatcı ateş enfeksiyonunun belirtisi olurmuş