Yelda35 her ikisi de var numarası da yüksek.. Gün içinde lens kullanıyorum ama akşamları gözlük. Bebeğimin altını değiştirirken ani bi hareketle gözlüklerimi tutup atıverdi. Halının bir yerine düştüğünü duydum, deseni de karmakarışık, ara ki bulasın gözlükleri.. Hayat gözlüklü anneler için bir tık daha zor 😂