En_guzel_yanim Yelda35 ben miyopum. 8 yaşından beri gözlük kullanıyorum. Şuan sağ göz 5.75 numara sol göz 5
ayazasaf Yelda35 8 yaşımdan beri miyop astigmatım 20 yıldır gözlük kullanıyorum. Takmadığım an baş ağrısı yapıyor lensle yapamadım gözlüklerm yokken kendimi çıplak sanıyorum 😄
Yengecanne_ nesliysldl sürekli gözlük kullanıyorsanız o yüzden kör gibi hissetmeniz çok normal.😅 daha önce gözlük kullanan insanlar hakkında böyle bir yorum duymamış olmanız da bana çok komik geldi
nesliysldl Yengecanne_ gözlük değil lens kullanıyorum,ayrıca doğru olana kafa tutmanız ve sürekli laf sokmaya çalışmanızın sebebini anlamakta güçlük çekiyorum.😂
Yengecanne_ nesliysldl gözlük hakkında konuşurken çıkardığım an göremiyorum derseniz ben de gözlük anlarım.Üzgünüm derdinizi anlatmakta bile güçlük çekiyorsunuz, ben de size laf anlatmak da… hoşçakalın 😅
Bendeanneoldum Yelda35 miyopum maalesef bende otobüs dibime kadar gelmeden görüp binemem 😂 lens kullanıyorum dışarı çıkarken evdeykende gözlük bu şekilde rahat ediyorum
endlesslove Yelda35 Astigmat sağ gözümde diğer gözüm 0 ama bana sorsan ikiside sıkıntılı sağ daha çok 🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️